Formy płatności:

Przelew krajowy tradycyjny, numer rachunku do wpłaty: 

      49 1050 1113 1000 0097 2685 1984

Płatność osobista gotówką w siedzibie firmy,

Płatność kurierowi przy odbiorze paczki- za pobraniem.

Dane do przelewu:

2 Dreams Kinga Tomasiewicz

ul. Krótka 19 F

32-650 Kęty

W treści Tytuł proszę wpisać numer zamówienia.

Sposoby dostawy towarów:

Przesyłka kurierska koszt 15,90zł, paczka powinna być u klienta w ciągu 1- 2 dni,

Przesyłka kurierska pobraniowa koszt: 22zł w przypadku przesyłek krajowych, 

paczka powinna być u klienta w ciągu 1-2 dni,

Paczkomat Inpost koszt: 12,90zł w przypadku wysyłek krajowych( termin dostawy 2-3 dni od nadania)

Terminy i koszt wysyłek zagranicznych ustalany jest indywidulanie z klientem.

Zwroty 

Zwroty produktów zakupionych należy dokonać w sklepie 2dreams.pl

Towar zakupiony w sklepie 2dreams.com możesz zwrócić w okresie 14 dni, licząc od następnego dnia po dokonaniu zakupu, a zwrot środków otrzymasz w tej samej formie, w której nastąpiła płatność za zwracany towar.

POUCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY WYNIKAJĄCE Z USTAWY Z DNIA 30 MAJA 2014 R. O PRAWACH KONSUMENTA

Jako Konsument (towar nabywasz w celu niezwiązanym z działalnością gospodarczą lub zawodową) masz prawo do odstąpienia od Umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od Umowy wygasa w ciągu 14 dni, licząc od dnia następnego od daty, w której odebrano zamówienie, bądź osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Ciebie weszła w posiadanie produktu, a także otrzymano ostatnią część zamówienia, jeśli zamówienie było realizowane w częściach.

Jeśli chcesz skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy powiadom nas o swojej decyzji przesyłając do nas oświadczenie o odstąpieniu od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy.

Formularz odstąpienia od umowy możesz pobrać w tym miejscu:

POBIERZ FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Kiedy i jak nastąpi zwrot środków?

W przypadku, gdy odstąpisz od Umowy, nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o tym fakcie zwracamy Ci otrzymaną płatność za produkt. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu tych samych sposobów płatności, jakie zostały przez Ciebie użyte w pierwotnej transakcji.

Jeżeli zamówienie zostało przez Ciebie opłacone przy odbiorze, prosimy o podanie numeru rachunku bądź danych do przekazu pocztowego, na które będziemy mogli zwrócić pieniądze. Dotyczy to tylko sytuacji, w której zamówienie zwracasz do magazynu.

Możemy wstrzymać się z wykonaniem zwrotu do momentu otrzymania produktu lub czasu dostarczenia nam dowodu jego odesłania, w zależności, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Gdzie przekazać zwracany produkt?

Zwracany produkt można odesłać do naszego magazynu wraz z uzupełnionym formularzem odstąpienia:

2 Dreams - Dział reklamacji i zwrotów

ul. Krótka 19F

32-650 Kęty

z dopiskiem "odstąpienie"

Prosimy o wypełnianie formularza DRUKOWANYMI LITERAMI.

Prosimy, aby zwracany towar był odpowiednio zabezpieczony tak, by nie uległ uszkodzeniu w trakcie transportu.

Informujemy, że sklep internetowy 2dreams.pl nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem. 

Newsletter

Możesz zrezygnować w każdej chwili. W tym celu należy odnaleźć szczegóły w naszej informacji prawnej.